Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Lotte Brink - WaarBenJij.nu Nog maar twee weken! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Lotte Brink - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weken!

Door: Lotte Brink

Blijf op de hoogte en volg Lotte

12 Augustus 2013 | Nederland, Heiloo

Hoi allemaal!

Over twee weken is het zover, dan vertrek ik voor vijf maanden naar Sri Lanka.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het gekregen sponsorgeld! Ook wil ik Springfield heel erg bedanken voor het gesponsorde voedingssupplement Aadexil probiotica en AZ voor de gesponsorde kinderkleding.

Nu is het tijd om de laatste dingen te regelen. Volgende week ga ik naar Den Haag om de stempel van mijn visum in mijn paspoort te laten zetten. Als dat gebeurt is, dan is eigenlijk het grootste deel geregeld. Verder moet ik nog even de stad in om nog een paar broeken te halen en dan is het toch echt tijd om afscheid te nemen van al mijn lieve familie en vrienden!

Jolien (mijn klasgenoot/reisgenoot) en ik vertrekken zondag om 10.20 uur van Schiphol en komen maandag 26 augustus om 03.25 uur aan in Colombo, Sri Lanka. Als wij in Sri Lanka geland zijn, dan staat er een taxi klaar die ons naar Home of Hope brengt. Daar aangekomen kunnen we onze koffers uitpakken en onze tassen inladen om eerst nog even anderhalve week te gaan reizen om al veel van het land te kunnen zien.

Als ik daar ben zullen jullie meer van mij horen!
Bedankt voor het lezen!

  • 12 Augustus 2013 - 18:18

    Margreet:

    Hey Lotte,

    Kan je nog een kaart in je verslag plaatsen van Sri Lanka en waar je ergens zit?


    Groetjes,

    Margreet
    P.S. Heel veel succes daar

  • 13 Augustus 2013 - 10:57

    Elly En Mart:

    Hallo Lotte,
    Veel sukses met de resterende voorbereidingstijd. Pak je ook de nodige 'geduld'pillen en anti-frustratie pillen in? Daar heb je er altijd van nodig, zeker in het begin als je zult ontdekken dat zaken in Sri Lanka nu eenmaal anders gaan dan in Nederland. Heb je er daar genoeg van bij je, dan wordt het vast een fantastische tijd!!
    Groetjes van Elly en Mart

  • 16 Augustus 2013 - 11:08

    TedR:

    Dagdag Lotte, nu nog een spannende laatste week en dan die grote uitdaging !
    Zet hem op en sterkte bij afscheid van het vertrouwde wereldje.

    Groet van TedR

  • 18 Augustus 2013 - 18:49

    Anne :

    Hallo lotte,

    Ik ken je niet maar via vrienden van mijn ouders, die wonen in Heilo, kreeg ik je krantenartikel in handen. De krant heeft dus heel wat km afgelegd ;) ruim twee jaar geleden ben ik voor mijn studie aan t windesheim Zwolle ook drie maanden in sri lanka geweest. Samen met drie andere meiden heb ik gewerkt binnen t weeshuis Sukitha. Hier wonen meisjes en vrouwen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Ook wij hadden geld ingezameld om daar een beetje verbetering aan te brengen. Een erg lastige job zo vonden wij! Wij hebben een super geweldige tijd gehad in sri lanka! T is er giga mooi, de mensen zijn ontzettend aardig en behulpzaam en in de weekenden kun je je zeer goed vermaken aan de mooie stranden. Mocht je t leuk vinden om t een en ander te vragen aan mij mail me dan gerust! Vind ik alleen maar leuk en wellicht kan ik je nog wat handige dingen vertellen! Mijn blog staat ook nog steeds online: annebatterink.waarbenjij.nu mocht je het leuk vinden hier eens op te neuzen :)

    Ik wil je ontzettend veel succes en plezier wensen. Ik ga je vast af en toe volgen! Geniet geniet geniet!

    Groeten Anne-Marijn

  • 20 Augustus 2013 - 15:25

    Astrid:

    Lotte,

    Lees net de mail die jouw moeder naar ons heeft gestuurd. En ik realiseer me dat jij nu onderweg bent. ik wil je heel veel succes toewensen met jouw project en ben zeker benieuwd naar je verslag op dit blog.

    Groetjes Astrid

  • 20 Augustus 2013 - 15:27

    Astrid:

    Correctie,
    lees dat je we je kunnen volgen vanaf 20 augustus maar dat je 25 augustus weggaat. Maar ook voor as. zondag: een hele goede reis en geniet van alles.

    Astrid

  • 20 Augustus 2013 - 22:42

    Lotte:

    Hoi allemaal!

    Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties!

    Ik heb zojuist een kaart van Sri Lanka toegevoegd Margreet. Ik zit in de buurt van Kandy.

    Anne, wat leuk om te horen dat het stukje van mij in de krant zoveel kilometers heeft gemaakt! Ik ga zeker jouw blog even bezoeken, want ik ben erg benieuwd hoe jij het daar hebt gehad. Als ik nog vragen heb dan zal ik zeker contact met jou opnemen.

    Groetjes,
    Lotte

  • 21 Augustus 2013 - 23:05

    Marja :

    Hee lieve Lotte,

    Wat een geweldige onderneming!!Het is bijna zover, nog een paar nachtjes op Nederlandse bodem!!
    Geniet nog even van alle lieve mensen om je heen!
    Wij zijn trots op je dat je dit avontuur aangaat!!
    We wensen je heel veel succes en vooral veel genieten en veel ervaringen opdoen!!
    Maar we zien je a.s.Zondag op Schiphol!!
    Dikke kus van ons!

    Liefs van de Schumies :) xx




  • 24 Augustus 2013 - 12:52

    Margreet:

    Hey Lotte,

    Ik hoop dat je gisteren een geslaagd afscheidsfeest hebt gehad en dat je genoeg knuffels van iedereen hebt gehad en nog krijgt om het daar voorlopig op vol te houden. Ik wens je heel veel succes en weet dat je op het punt staat om een stuk levenservaring op te doen, wat je je hele leven nooit meer zult vergeten. Virtuele knuffel van mij!

  • 25 Augustus 2013 - 07:45

    Marjolein:

    Lieve Lotte,

    Je reis is zojuist begonnen en je zal nu op Schiphol staan om zo in te checken en afscheid te nemen van je familie en vrienden. Ik wens je niet alleen heel veel succes met je project maar ook veel plezier. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Marjolein

  • 25 Augustus 2013 - 11:00

    Tante Gemma:

    Hallo Lotte,
    het is nu bijna 11.00 uur zondagochtend en als goed is ben jij op reis nar Sgr Lanka,
    het zal de laatste dagen wel spannend voor jou en fam. zijn geweest, we vinden
    het wel geweldig wat jij onderneemt en dat voor bijna 5 maanden,
    we zullen je volgen, een heel goede reis, succes en ook een prettige tijd gewenst,
    groetjes T.Gemma en O.Hans

  • 30 December 2013 - 13:45

    Rene En Annemiek:

    Hoi Lotte,
    Heel erg bedankt voor je wens en kaart.
    Het jaar is al weer bijna om en jij komt al weer bijna thuis! Wat gaat de tijd snel.
    En wat een ervaring heb je daar opgedaan. geweldig hoor! Wat heb je veel meegemaakt en gedaan. Wat zal het vreemd zijn om hier weer terug te zijn.
    We wensen je natuurlijk een fijne jaarwisseling (die vergeet je nooit meer!!) en ook nog een goede afronding van je verblijf daar.
    We zijn natuurlijk razend benieuwd hoe je er inlevende lijve uitziet.
    Vanbinnen blijf je natuurlijk gewoon Lotte, dat kan niet anders.
    Groetjes,

    Rene en Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 877
Totaal aantal bezoekers 20427

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Home of Hope Sri Lanka

23 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: