FILMPJE! - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Lotte Brink - WaarBenJij.nu FILMPJE! - Reisverslag uit Digana, Sri Lanka van Lotte Brink - WaarBenJij.nu

FILMPJE!

Door: Lotte Brink

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Januari 2014 | Sri Lanka, Digana

Hoi allemaal,

Mick Töller, een fysiotherapie student uit Utrecht die hier ook stage loopt, heeft een heel gaaf filmpje gemaakt van Home of Hope. Om nog een betere indruk te krijgen van de stage zou ik het filmpje zeker bekijken! Hieronder staat de link, als je hierop klikt of deze kopieert en plakt in je balk dan kun je hem bekijken!

Veel kijk plezier!

Bij de foto's zien jullie een foto van Mick Töller, dan hebben jullie een beeld van wie het filmpje heeft gemaakt.

Liefs, Lotte

• 09 Januari 2014 - 13:26

Loes:

Lotte en anderen van het project, wat een prachtig filmpje! Krijg er kippenvel van. Geniet nog even van je laatste twee weken. Tot snel in Nederland! Loes

• 09 Januari 2014 - 16:32

Margreet:

Hey Lotte (en alle andere hard werkende stagaires),

Wat goed om te zien hoeveel jullie voor deze kinderen kunnen betekenen. Het is niet alleen voor jullie, maar vast voor hen ook een ervaring om nooit meer te vergeten.

• 09 Januari 2014 - 23:54

Kees Brink:

Lotte wat een leuk filmpje. Jullie geven heel goed weer wat je daar doen.
    Tot over 10 dagen dan kan ik je weer een echte knuffel geven.
    En nu nog even genieten dan kan dat ook bij de bagage die je mee naar huis neemt.
    Liefs pap xxxx

• 10 Januari 2014 - 10:42

Lysanne:

Wauw Lot!! Echt heel gaaf. Nu heb je me nog enthousiaster gemaakt!! :)

• 12 Januari 2014 - 12:45

Marja Schumacher:

Hay Lotte,
    Dit is echt een filmpje, dat heel goed laat zien wat jullie daar doen en bijna gedaan hebben!!
    Echt top en petje af!!
    Geniet nog heel even, heeeel veeeel!!!
    Dan zien we je volgende week weer....Wat gaan 5 maanden toch verrekte snel!!

XX van ons allemaal

• 15 Januari 2014 - 22:11

TedR:

Dag Lotte,

Die twee filmpjes geven mij enigszins een idee van de activiteiten van jullie en de andere medewerkers van 'Home of Hope' . Ik hoop dat veel kinderen dankzij 'Home of Hope' inderdaad mogen hopen op een betere toekomst ondanks hun handicaps.

Jij zal die video's niet nodig hebben, want het kan niet anders dan dat dit diep in je geheugen zit.
    Goede thuisreis .

TedR